30 de desembre del 2006

Un cap d´any mooooolt tranquil


Llegint algun post he vist que hi ha gent que comenta com serà el seu cap d´any. El meu serà d´allò més tranquil. Cada any ens reunim amb la meva germana, marit, nens, sogra, parella de la sogra, cunyats de ma germana, etc. Aquest any ha canviat una mica la cosa i cadascú va al seu rotllo, així que serem els meus pares i jo. Més fàcil impossible. Fa uns dies vaig comprar un pack de tres llaunes amb el raïm. El cava i el torró ja el tenim i poc més. Ostres, ara que penso ens falten les calces de color vermell. Un cap d´any sense les famoses calces no és el mateix. Desprès de les 12 campanades no sortiré. Són d´aquelles nits que per mi és millor fer tota la festa al mateix lloc. Així que en lloc de celebrar-ho el 31 amb els amics ho farem aquesta nit. Serem uns quants més dos alemanys que no tenen perquè estar bons (com li he dit a la meva amiga avui) i als que no coneixem de res. A veure com surt l´invent. Per cert, bon any nou!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs que us ho passeu molt bé en el pre-cap d´any, a veure que tal els alemanys, potser us sorprenen!

Dessmond ha dit...

Doncs jo preferiria una cosa semblant. Poca gent i a casa. Sense moure'ns. Evidentment no serà així, perquè la meva dona ho veu sensiblement diferent. I jo sóc el que porta els pantalons a casa!
Espero que l'invent us surti molt bé. Avui i demà. Molt bon 2007!
PS: Ja t'he reconvertit el teu nou enllaç en la meva llista.