8 d’abril del 2007

Atlas de geografía humana


Després de passar el cap de setmana sense sortir de casa gràcies a un refredat inoportú avui a la tarda he passejat una mica i he anat al cine a veure "Atlas de geografía humana" i haig de dir que m´ha agradat. És la història de 4 dones molt diferents entre si que mentre acaben la confecció d´un atles també confeccionen una mica com volen que sigui la seva vida afectiva. M´he sentit identificada amb les 4 perquè les persones passem per diferents moments a la vida. A destacar la Cuca Escribano i en David Selvas que fan molt bona parella. I la pel.lícula està rodada a Barcelona. Us la recomano.

12 comentaris:

Alepsi ha dit...

Jajajaja! Veus? Podria haver anat a veure aquesta, en comptes de.... Mr.Bean... xDDDD
Però el que vaig riure és impagable! Aquesta me l'apunto, fa molt bona pinta!
Com et trobes?? Petonssss

Cristina ha dit...

Alepsi, Hola guapa!!! Molt millor. Avui he anat al gimnàs i m´ha sentat de fàbula per tornar a la feina com nova. Mr Bean?? Me l´apunto!!!! Estàs millor??

Anònim ha dit...

Hola bonica!!!!, primer de tot, com et trobes????, ja us ho dic ja a tu i al "nen" (ja saps) que no us acosteu tant l'un a al'altre, que despres passa el que passa, us l'aneu passant i apa, tothom a pensar malament :-P

Jajajajaja, es broma carinyu, estàs be???, suposo que com a bona infermera que ets t'hauràs cuidat molt, oi???, això espero!!!!

En quant a la pelicula, tinc moltes ganes de veure-la però volia que algu me la recomanes i guaita, la bona de la Cris ja ho ha fet, gràciesssss, no me la perdre :-)

Petonets i fes bondat amb el refredat!!!!!!

June Fernández ha dit...

Me la apunto. Tía, he empezado a leer La sombra del viento (estoy enganchadísima, hacia tiempo que no disfrutaba con una novela) y tanto hablar de Barcelona me he estado acordando un montón de ti. Y la verdad es que conozco la mayoría de sitios que menciona así que mola. Besos.

Cristina ha dit...

Jo mateixa, jajaja, pura casualitat. Avui em deia que s´ha quedat sord d´una orella i li he donat un remei casolà per estobar els taps de cera. A veure si li funciona. La pel.lícula genial. M´ha fet pensar en moltes coses. Petons!!!

June, guapa, me acordé de ti estos días y de nuestras charlas por msn. Espero que tus vacaciones hayan ido bien. La sombra del viento es una pasada. Lo leí hace tiempo y encima de vez en cuando veo al Ruiz Zafón por mi barrio. Muxus!

Anònim ha dit...

Este fin de semana empecé también este libro que me ha recomendado mucha gente. Lamento lo de tu resfriado Cristina, espero que ya estés bien del todo. Un abrazo.

euria ha dit...

Hola!! la Jo mateixa m'ha deixat el link del teu blog quan m'ha deixat un comentari. Doncs mira, no ets pas la primera persona que sento que li ha agradat i me n'heu fet venir ganes de tornar a gastar una pasta per veure-la a la gran pantalla ;p Sips, buscaré una mica de temps.
Salutacions!!

Deric ha dit...

em fa mandra aquesta peli, la veritat

Mikel ha dit...

A mi d´entrada tambe em fa mandra... es del rollo sexo en NY?

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Aquí està!! Acaparant-t'ho tot!! No pot ser!! No pots anar a veure una peli i identificar-te amb toooooots els personatges!!! Nena, acaparadora!!!

Ja sembles jo amb les malalties, que sembla que no en deixi cap pels altres!!! Jooooooooo

PD: Per cert, JoMateixa ... què cony li he d'haver enganxat jo? Com no li hagi enganxat la guapura ... i així i tot ... pobra filla meva!!!

Ale, besitos

La reusenca ha dit...

Jo em vaig llegir el llibre ja fa molt, i em va encantar!!!! me l'apunto i gràcies per la recomenació.

El veí de dalt ha dit...

Cris,
tinc un post a punt sobre la peli i el llibre. A veure què et sembla. Salut!