És l´última pel.lícula que he vist i em va agradar molt. Una comèdia argentina disparatada però que dius grans veritats. Vaig riure molt. Aquí simplement us deixo el trailer. I d´altra banda parlar-vos d´aquests últims dies. Poc temps per escriure i poques ganes. Surto molt cansada de la feina, amb moltes coses al cap per culpa d´uns temes del meu pis. D´altra banda buscant autoescola per fer unes quantes pràctiques,a punt de començar un tractament amb un naturòpata, etc i fa dies que gairebé no llegeixo els blocs però m´enrecordo de tots i cadascun de vosaltres. Un petó enorme!!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Humor argentí. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Humor argentí. Mostrar tots els missatges
10 de maig del 2007
¿Quién dice que es fácil?
És l´última pel.lícula que he vist i em va agradar molt. Una comèdia argentina disparatada però que dius grans veritats. Vaig riure molt. Aquí simplement us deixo el trailer. I d´altra banda parlar-vos d´aquests últims dies. Poc temps per escriure i poques ganes. Surto molt cansada de la feina, amb moltes coses al cap per culpa d´uns temes del meu pis. D´altra banda buscant autoescola per fer unes quantes pràctiques,a punt de començar un tractament amb un naturòpata, etc i fa dies que gairebé no llegeixo els blocs però m´enrecordo de tots i cadascun de vosaltres. Un petó enorme!!!
7 d’abril del 2007
La vida es como te la tomás
En el seu moment em va agradar molt aquest anunci en la seva versió argentina i l´he volgut recuperar perquè trobar-se un dissabte a aquestes hores a casa és una mica depriment i aquest anunci m´agrada i m´anima. Setmanes planejant un cap de setmana amb el grup de senderisme per arribar a divendres amb tos, mocs, mal de cap i les forces al mínim. Així que ni senderisme ni res de res. Aquí a casa descansant una mica per arribar a dilluns en el millor estat possible. Si és que treballar a un hospital ja té això. Un et tus a la cara i l´altre també i acabes amb un refredat o dos cada hivern. Des d´aquí espero que esteu gaudint d´aquests dies de vacances. Us ho mereixeu.
Bon cap de setmana!!!
10 de gener del 2007
Maitena

M´agraden molt les tires còmiques de la Maitena. Serà perquè dintre de la ironia amb la que explica les coses té molta raó.Suposo que també m´agrada perquè m´encanta com parlen els argentins. Avui us deixo un còmic molt addient amb aquest inici d´any nou.
Espero que us agradi.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxius
- de novembre (1)
- de juny (1)
- de desembre (2)
- de novembre (4)
- de juliol (1)
- de gener (1)
- de desembre (2)
- d’octubre (2)
- d’agost (2)
- de juliol (1)
- de maig (3)
- d’abril (2)
- de març (2)
- de febrer (2)
- de gener (1)
- de desembre (1)
- de novembre (2)
- d’octubre (4)
- de setembre (4)
- d’agost (4)
- de juliol (2)
- de maig (1)
- d’abril (3)
- de març (1)
- de febrer (1)
- de gener (3)
- de desembre (1)
- de novembre (5)
- d’octubre (3)
- de setembre (2)
- d’agost (4)
- de juliol (5)
- de juny (4)
- de maig (4)
- d’abril (7)
- de març (7)
- de febrer (9)
- de gener (15)
- de desembre (3)