17 de novembre del 2007

Què vull fer amb la meva vida?



El títol del bloc és una pregunta que us faig als que em llegiu. Fa poc m´han parlat de "El secret", un llibre i una pel.lícula de la que us poso el tràiler perquè us feu una idea. De vegades reflexiono si estic aprofitant la vida al màxim i la resposta sempre és la mateixa. Encara no em sento satisfeta amb el que faig. Podria fer més. Només es viu una vegada i només tenim una oportunitat per fer tot allò que ens hem plantejat. Cada dia és una nova oportunitat per fer tot allò que ens omple, que ens fa sentir vius, que ens fa més forts, que ens fa feliços. Estem fent tot allò que desitgem? Quan volem portar endavant algun repte només hi ha un obstacle: nosaltres mateixos.
Comencem cada dia una nova vida gaudint d´aquelles petites coses que ens fan feliços.
Que passeu un bon diumenge i una bona setmana!

7 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Tu ho has dit, hem de viure de petits moments però cadascu sabrà veure, trobar, gaudir aquets moments a la seva manera.

Poder coses que a tu t'agradin no agradaran a altres i no per això han de tenir més o menys mèrit, que cadascu faci amb la seva vida el que bonament pogui, aprofitant al màxim (si pot ser sense correr gaires riscos, ei, això ho dic per mi, poder a un altre persona si no te riscos la vida no te sentit)

Un petonas ben gran preciosa!!!!!!!

ddriver ha dit...

te pinta la peli de ser igual de rapida que l ultima que et vaig fer cas i em vaig baixar.;)
Alguns cops potser tens l impressio de que ja ho has fet tot el que volies fer ies una putada molt gran tornarte a despertar

Culoinquieto ha dit...

Apronechar los pequeños momentos y no mirar un futuro lejano, esa es la clave de la fekicidad. Esa sensación de que nos faltan cosas por hacer nos pasa a todos, pena me da a quel que lo tiene todo en la vida, porque le falta lo más importante, la ilusión, y tu la tienes inmensa.
Por cierto, no se si te lo he dicho antes, es una gozada leerte.
Creo que voy a fundar un club de fans de Cristinita.
Un abrazo, guapa.

Cristina ha dit...

jo mateixa, el més important és seguir tenint il.lusió per fer allò que ens omple. Petons!

ddriver, ei! que jo no obligo a veure les pel.lícules que a mi m´agraden. Petons!

culoinquieto, exagerado como siempre,jejejeje pero en algo tienes razón.Ilusión por vivir la vida no me falta. Besos!

JOSE ANTONIO ha dit...

La vida es bella, te acuerdas de la peli ? si aprovechamos cada momento como algo unico e irrepetible nuestra vision de las cosas cambia radicalmente.
Las personas que se cruzan en nuestra vida no es por casualidad.
Ya te tengo preparada la peli del secreto y otras cosillas para la proxima vez que nos veamos.
un abrazo.

mossèn ha dit...

si l'obstacle som noltres mateixos ... caldrà que ens convencem !!! ... salut

Cristina ha dit...

mossèn, i tant. El problema i la mateixa som nosaltres. S´ha d´aprofitar el temps. Petons!