7 d’abril del 2007

La vida es como te la tomás



En el seu moment em va agradar molt aquest anunci en la seva versió argentina i l´he volgut recuperar perquè trobar-se un dissabte a aquestes hores a casa és una mica depriment i aquest anunci m´agrada i m´anima. Setmanes planejant un cap de setmana amb el grup de senderisme per arribar a divendres amb tos, mocs, mal de cap i les forces al mínim. Així que ni senderisme ni res de res. Aquí a casa descansant una mica per arribar a dilluns en el millor estat possible. Si és que treballar a un hospital ja té això. Un et tus a la cara i l´altre també i acabes amb un refredat o dos cada hivern. Des d´aquí espero que esteu gaudint d´aquests dies de vacances. Us ho mereixeu.

Bon cap de setmana!!!

5 comentaris:

Alepsi ha dit...

Weeeeeeno, pensa, dona, que així descanses una mica... aprofita per veure pel·lícules, o per dormir... o per llegir.... ;)

Cristina ha dit...

Alepsi, si si, he fet tot això però les hores no passen. Per sort avui he sortit una mica. Espero que estiguis millor.

June Fernández ha dit...

Pues sí, mola mucho más la versión argentina. Aún así ese anuncio siempre me ha gustado. Hay que ver qué nivel de calidad está alcanzando la publicidad. Son verdaderas obras maestras. Yo ahora estoy encandilada con la de Caja mediterránea (¿puede ser?) en la que diferentes personajes -una niña, una joven a caballo, un mimo...- cuentan sus proyectos: quiero ser feliz, quiero ser tu amiga, quiero ser mejor... Además me encanta la música, si alguien sabe de qué grupo es que me lo diga porfa. Espero que se te haya pasado el constipado.

Culoinquieto ha dit...

Cristinitaaaaaaaaa, no te agobies, no es justo que te deprimas por estar jodida unos dias, piensa en lo que te queda por hacer y no en lo que te has perdido.
El anuncio es muy bueno, pero hay una cosa que me jode de los anuncios, todas las tias están buenas, y los tios, claro. Los niños son rubios y guapos, las casa preciosas, con unas cocinas inmensas, y de los jardines ya ni hablar, y ya para colomo todos los maridos cuando llegan a casa vienen de la oficina. Hay que joderse.

Cristina ha dit...

June, Pues sí, hay anuncios que tienen alma. Que los ves y emocionan. ¿Será que soy una blanda???

Miguel, no es eso, pero cuando te ilusionas con algo fastidia bastante quedarse sin poder llevarlo a cabo. Si es que tenía mi mochila, y todo preparado para salir pitando. En fin, otra vez será.