25 d’octubre del 2007

Sóc viva


Per si algú pensava que els extraterrestres m´havien abduït ja us ho podeu anar treient del cap. Sóc viva i de nou per aquests barris. El que passa és que quan arriba la nit estic tan cansada que no em ve de gust escriure. Porto uns dies fent un curs a la feina, buscant roba i complements per un casori a Londres i segueixo fent excursions amb "Caminar y sentir". Això de buscar roba per un casament pot semblar una tonteria però a mi m´estressa de mala manera. Estic poc acostumada a aquestes coses però per fi he trobat el que buscava i per fi puc descansar una mica. Aquest cap de setmana em toca treballar i he pensat que havia d´escriure una mica avui perquè a partir de demà no existeixo. També volia parlar dels temes estrella. El cas de l´agressió i l´AVE però al "Diari de jo mateixa" trobareu una bona reflexió sobre els temes en qüestió i jo estic cansada. Un altre dia més. Petons per tots. Sort!

6 comentaris:

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Que raji! Que raji!!!

Vaaaaa, explaia't, dona!!!

Un petó i molt bon finde!! Estamos en contacto!!!

ddriver ha dit...

descansa descansa,es molt important el descans
kisses

mossèn ha dit...

i abraçades !!! ... salut

Striper ha dit...

vinga a recuperarse del estres em sobta que califiques com agresio lo del AVE molt encertat.

Jo Mateixa ha dit...

M'enalegro que estiguis be bonica, ja he vist el teu e-mail, de pura casualitat per que quasi be no el miro mai el correu, he perdu el costum de fer-ho a la feina :-(

Un peronas ben gran bonica!!!!!!!

Deric ha dit...

tranquil·la i records als àliens!