20 d’abril del 2008

Així em sento...



Us desitjo una feliç setmana!

10 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Igualment bonica!!!!!!, m'enalegro de saber que estas tant be i tant...saltadora???, jejejejejeje.

Petonasos!!!!!

JOSE ANTONIO ha dit...

Que esta energía te acompañe siempre!!!!!!!!!!
Entre los saltos y los abrazos de ayer estás con las pilas a tope.
Nos vemos el próximo sábado.
Un abrazo

Cristina ha dit...

jo mateixa, doncs sí, ahir vam fer les abraçades a la fira de la terra i estic amb les piles carregades. Això de saltar és metafòric,jejeje. Bé, de fet he "saltat" de la bicicleta per culpa de la pluja. Per sort encara tinc les dents,jejeje. Una abraçada!

jose antonio, y eso que aún no he recibido los masajes de Julián. Entonces estaré flotando,jejeje aunque he de decir que mi afición por la bicicleta me ha jugado una mala pasada hoy y he dado con mis huesos en el suelo. Al mal tiempo buena cara. Un abrazo

David JB ha dit...

Igualment per a tu, que tinguis una feliç setmana ;)

Anònim ha dit...

Ei Cristina... espero que no sigui res lo de la bicicleta!!! A veure si ara que m'animaré jo... jejeje. Una abraçada. Cristufili

Deric ha dit...

quin salt!

La reusenca ha dit...

Uaaauuuu! Quin bon rotllo, Cristina!!!!! M'has encomenat molta energia, gràcies! ;-)

ddriver ha dit...

http://uk.youtube.com/watch?v=OOlPbNwgjBE
M´ALEGRO MOLT PER TU,DE VERITAT.JA ERA HORA VEURET AIXI

Cristina ha dit...

ddriver, ei, que tu també pots estar així :)

Jo Mateixa ha dit...

Que dius nena pero vas pendre mal??, coi, quin sustu!!!!!

Espero que ja estiguis be del tot, sento no haver passat abans però es que he tingut problemes amb internet a casa i des de la feina buffff, mals rotllos :-S

Petonassos!!!!!