1 d’abril del 2008

Cometas en el cielo



Després de la sequera que està passant aquest bloc avui us escric sobre una pel.lícula que he vist últimament. Es diu "Cometas en el cielo". Està basada en el llibre del mateix nom escrit per Khaled Hosseini. Jo no he llegit el llibre però la pel.lícula em va agradar molt. Una visió de la vida des dels ulls d´un nen. Una amistat que comença enlairant cometes i que es trenca per gelosia i que acaba de la pitjor manera. I com neix una segona oportunitat en el protagonista torturat per la seva conciència. Surt a relluir el règim talibà i totes les seves misèries. Us la recomano i us faig una reflexió referent a la pel.lícula. Què sou capaços de fer per un amic?

7 comentaris:

JOSE ANTONIO ha dit...

Tomo nota de la peli, parece muy interesante.
Aprovecho para recomendarte un libro: "El niño con el pijama de rayas" de John Boyne, la visión de un niño que te hace reflexionar.
Ah, no tardes tanto en actualizar el blog, que nos encantar disfrutar con tus aportaciones.
Un abrazo.

El veí de dalt ha dit...

En vaig fer un post fa un dies sobre el llibre i la peli després. Però és una reflexió tant sobre l'amistat i com el sentiment de culpa, no creus?

Cristina ha dit...

jose antonio, lo tendré en cuenta. Ufff, es que estoy con sequía de ideas,jejeje. Un abrazo.

el veí de dalt, la veritat és que es barregen moltes coses. Veig que el protagonista té l´oportunitat d´arreglar una injustícia que ell va provocar, suposo que mogut pel sentiment de culpa. Una abraçada.

Culoinquieto ha dit...

Yo de actualizaciones no digo nada, que luego pasa lo que pasa.
Por un amigo?, menos dinero y favores, lo que haga falta. Que no mujer, es broma. La pregunta no se responde, porque la pregunta no se pregunta. Amigo es hermano.
Adeu hermana.

ddriver ha dit...

no la veure,ho sento

Marchelo ha dit...

Hola Cristina, no sé com he arribat fins el teu bloc (és la gràcia d'Internet, suposo) i m'ha semblat molt interessant. He vist que parles de cine, en el meu bloc comento pel·lícules d'actualitat i no actualitat, t'invito a passar-t'hi!! http://marcheloswei.blogspot.com

Cometas en el cielo em va agradar força, és una història bonica en el que destaca, per sobre de tot, l'amor incondicional que el Hassan sent per l'Amir. Una bona recomanació, sens dubte!

Ferdinand ha dit...

Carai, has estat a Buenos Aires???

M'encantaria anar-hi. No només perquè Borges era d'allà i és un dels meus escriptors predilectes. Ha de ser un país, en general, força interessant, i una ciutat, en particular, molt fantàstica per visitar!

Una preunta, què significa "namasté"?